שאלות ותשובות

שירות לקוחות

אנו פה כדי לסייע...

זמן אספקת המוצרים מצוין על ידי המוכר בדף המוצר של כל מוצר ומוצר בנפרד.
זמן האספקה הינו זמן אספקה מקסימלי, לרוב האספקה מתבצעת תוך זמן קצר יותר.

דמי המשלוח מצוינים בדף המוצר של כל מוצר ומשתנים בהתאם לכל מוצר ו/או מוכר.
את דמי המשלוח ניתן לחסוך על ידי איסוף עצמי ממחסני המוכר המציע את המוצר, וזאת על ידי תיאום מראש עם שירות הלקוחות של המוכר.

בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ”א-1981 (”חוק הגנת הצרכן”) במקרה של ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה בין המוצר
לבין הפרטים שנמסרו לגביו על ידי המוכר לא תחויב בדמי ביטול כלשהם. אם סופק לך המוצר – תתבקש להעמיד את המוצר לרשות המוכר במקום שבו נמסר לך ולהודיע לו על כך.

צרו איתנו קשר בוואטסאפ

דברו עם נציג או שלחו לנו הודעה ונציגינו יחזרו אליכם

צרו איתנו קשר טלפוני

לסיוע טלפוני חייגו 2579*

סניפים בפריסה ארצית

משלוחים לכל רחבי הארץ

עד 14 ימי החזרה

בכפוף לתקנון והוראות החוק

אחריות

שירות ואחריות לכלל המוצרים המוצגים באתר

קניה מאובטחת